×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
عملکرد سازمان بیمه سلامت در حوزه درمان قابل قبول است

به گزارش رویداد جدیدبه نقل از آی هینا؛ قدرت الله ترابی نژاد در استان لرستان افزود: بیمه سلامت با سلامت مردم سر و کار دارد. اگر جامعه سالمی وجود داشته باشد، مطمئناً در سایر فعالیت‌ها اعم از اقتصادی و فرهنگی نیز موفق خواهید بود. ما باید تلاش خود را به کار ببریم که مردم تن و روان سالم داشته باشند تا در یک جامعه سالم امکان رشد و بالندگی و موفقیت بیشتری داشته باشیم.

فرماندار شهرستان چگنی ادامه داد: بار مراجعه بالایی به اداره بیمه سلامت در شهرستان چگنی وجود دارد. داشتن اداره ملکی نقش مهمی در جلوگیری از سردرگمی بیمه شدگان و رفاه حال بیمه شدگان به دلیل ایجاد زیرساخت‌های لازم بر اساس شاخص‌های مناسب سازی و افزایش رضایت مندی کارکنان خواهد داشت که با  تلاش‌های مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان، اداره بیمه سلامت شهرستان چگنی به زودی صاحب خانه خواهد شد.

ترابی نژاد گفت: با توجه به این‌که سازمان بیمه سلامت در مسیر ایجاد سازمان الکترونیک قدم‌های بسیار خوبی برداشته و به موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه دست یافته، مطمئناً داشتن مکان ثابت در این دوره گذرا، نقش به سزایی در ایجاد زیرساخت مناسب در حوزه فناوری خواهد داشت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

-----
----------------