×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۴ تیر , ۱۴۰۳
اولویت‌های بیمه دانا در حوزه بازاریابی و توسعه شبکه فروش

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم اندیشی معاونت بازاریابی و شبکه فروش و شورای فنی این شرکت، ضرورت برخی تغییرات را مقدمه ایجاد تحولات مثبت و سازنده دانست و با تأکید بر همدلی، هم افزایی و دلبستگی سازمانی، حضور نیروهای انسانی توانمند در بیمه دانا را عامل موثر و تعیین‌کننده‌ای در رشد و پیشرفت این شرکت بزرگ بیمه‌ای برشمرد.

 وی، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمانی و کارگروهی را عامل موثری در بهبود عملکرد سازمانی ارزیابی کرد و خواستار دوری از حاشیه‌ها و شناسایی فرصت‌ها برای ارتقاء شاخص‌های عملکردی شد.

 مدیرعامل بیمه دانا، پیشگیری و اصلاح را در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و با تاکید بر حفظ شأن و منزلت همکاران اظهار داشت: نمایندگان و شبکه فروش برای شرکت‌های بیمه اهمیت زیادی دارند و جزء شریان‌های اصلی آن محسوب می‌شوند، لذا ضرورت دارد با برنامه محوری و کار تیمی، از تمامی ظرفیت‌های آنها در جهت ارتقاء شاخص‌های تولید حق بیمه به درستی بهره گرفت.

 دکتر جعفری در عین حال حفظ و بقای مشتریان و بیمه گذاران را یادآور شد و با تاکید بر توانمندسازی نیروی شعب، خواستار ارائه آموزش‌های لازم به آنان شد و افزود: نظام مند‌سازی خدمت رسانی در شعب با بهره‌گیری از امکانات لازم و هدایت نیروی انسانی این بخش به سمت تولید حق بیمه همراه با تقویت نظارت، از اولویت‌هایی است که باید به آن توجه جدی شود.

 وی، سرمایه انسانی، فعالیت‌های سرمایه گذاری و بیمه‌گری مبتنی بر مدیریت ریسک و ذخایر را از ستون‌های اصلی نهادهای بیمه‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: اگر این ستون‌ها مستحکم باشد و هرکدام وظیفه و رسالت اصلی خود را به درستی انجام دهند، قطعاً این شرکت در برابر هرگونه تکانه مقاوم خواهد بود.

 مدیرعامل بیمه دانا، وصول مطالبات و تقویت منابع مالی را عامل موثری برای عبور از برخی موانع دانست و افزود: با تقویت منابع مالی اعتماد مشتری افزایش می یابد و در نتیجه اعتبار شرکت نیز حفظ خواهد شد.

 وی در پایان سخنان خود، خواستار افزایش همدلی و هم‌افزایی تمامی همکاران شرکت با هدف عبور از برخی پیچ‌های پیش رو شد.