×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
دیدار با خانواده شهید افضلی ننیز، از شهدای صنعت مس

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، در دیدار با خانواده معظم شهید «محمد افضلی ننیز» از شهدای صنعت مس، حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مجتبی احمدی رئیس روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی از همکاران روابط‌عمومی مجتمع حضور داشتند.

حجت الاسلام کرمی‌نژاد مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان عصر امروز شنبه ۱۴ اسفند در این دیدار با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: روز پاسدار، روز تجلی و تحقق صیانت از اسلام ناب محمدی و تبلور پاسداری از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است.

وی تصریح کرد: کارنامه‌ درخشان و پرافتخار مجاهدات شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان الگویی کارآمد و مردمی در دفاع از ارزش‌ها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ شهید «محمد افضلی ننیز» در دوم فروردین ۱۳۶۱ در عملیات فتح‌المبین به فیض شهادت نائل شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید افضلی: *«مواظب باشید استعماری که ما با مشت خالی از در بیرون کردیم از پنجره وارد نشود.»*

***

روایتی درباره شهید:

می‌گفت: دو آرزو دارم؛ یکی این‌که موقع شهادت روزه باشم و دیگری این‌که بدنم سه‌روز در بیابان بماند و مثل مولای غریبم حسین(ع) باشم. سال‌ها بعد به دشت عباس که رفتیم، حاج‌قاسم سلیمانی برایمان روایتگری کرد. گفت: خدا خواهش سه نفر از شهدای ما را همان‌طور که خواسته بودند، برآورده کرد. یکی از آن‌ها محمد افضلی بود که در حالت روزه شهید شد و جنازه‌ی مطهرش پس از سه روز در دشت عباس پیدا شد. (راوی: حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد)

روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان


-----
----------------