![لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد](https://rooydadejadid.ir/wp-content/uploads/d984d988daafd988db8c-d8acd8afdb8cd8af-d8a7db8cd8b1d8a7d986d8b3d984-d8b1d988d986d985d8a7db8cdb8c-d8b4d8af_6224c4131f0ed.jpeg)
دکتر بیژن عباسیآرند، در این پست، یکپارچهسازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیباییشناسی نوگرایانه در هویت سازمانی را از مهمترین اهداف ایرانسل در طراحی استراتژی نوسازی برند خود اعلام کرده است.
رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از مهمترین المانهای بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید نیز، همچنان حضور دارند.
به گفتۀ عباسیآرند، تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسبوکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به Techco، از جمله مهمترین محرکهای ایرانسل در فرایند نوسازی برند بوده است.
https://rooydadejadid.ir/?p=47021