به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بهبود تجربه کاربری در دریافت یکبار رمز سرویسهای حسابی و کارتی، استعلام ضمانتنامه ریالی و ارزی، خرید شارژ برخط و بسته اینترنتی شرکت رایتل، گزارش استعلام قبض خودکار و گزارش استعلام شارژ خودکار، از جمله خدمات و قابلیتهای جدید سامانه همراه بانک ملت است.
در عین حال، سامانه جَم، مجوز خدمات بانکداری باز و نوبت دهی آنلاین، خدماتی است که در آینده ای نزدیک در اختیار کاربران سامانه همراه بانک ملت قرار خواهد گرفت.
این گزارش حاکی است، خرید شارژ برخط/ خرید بسته اینترنتی شرکت رایتل و امکان پرداخت اقساط«بیمه ما» از طریق درج کد شناسه، از خدمات و قابلیتهای جدید سامانه همراهپلاس ملت است.
بر اساس این گزارش، با توجه به ارتقای امنیتی صورت پذیرفته، دسترسی کاربران به نسخه های قبلی سامانه همراهپلاس ملت«۱٫۱٫۳ اندروید و iOS» از روز ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ قطع شده است و مشتریان برای استفاده از خدمات این سامانه، باید همراه بانک خود را بروز رسانی کنند.
روابط عمومی بانک ملت تاکید می کند که برای پیشگیری از دانلود و نصب نسخه های جعلی و جلوگیری از بروز خسارتهای مالی ناشی از کلاهبرداری و وقوع فیشینگ، تنها روش مورد تایید بانک برای دانلود و نصب نسخه های سامانه همراه بانک ملت، مراجعه به وبسایت اصلی بانک به آدرس www.bankmellat.ir است و مشتریان نباید به لینک هایی که به غیر از سرشماره معتبر Bank Mellat پیامک می شود توجه کرده و آن ها را باز و اجرا کنند.
https://rooydadejadid.ir/?p=46642