به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این بازدید محمد رضا حسین زاده ضمن تشکر از تلاش همکاران در خدمت رسانی گسترده به مشتریان، به اهمیت ترویج و معرفی خدمات غیرحضوری این بانک به مشتریان اشاره کرد و افزود: بانک ها در دوران شیوع بیماری کرونا به این نتیجه رسیدند که بهترین راه برای جلوگیری از شیوع این بیماری و صرفه جویی در وقت مردم، بهبود و توسعه سامانه های خدمات غیرحضوری است.
وی همچنین با اشاره به آمارهای قابل توجه بانک ملی ایران در اعطای تسهیلات و حمایت از واحدهای تولیدی، بر لزوم معرفی طرح صدف به مشتریان تأکید و تصریح کرد: طرح صدف نوعی تسهیلات اعتباری است که در قبال سپرده های ۶ ماهه، ٨ ماهه و یک ساله در قالب عقد مرابحه پرداخت میشود، از این رو تمامی اقشار جامعه می توانند با افتتاح حساب و سپرده گذاری نزد بانک ملی ایران با توجه به نوع نیاز و توانمندی خود در پرداخت اقساط، از تسهیلات متنوع این طرح بهره مند شوند.
در ادامه این بازدید، کارکنان شعبه پیشنهادهای خود را با مدیرعامل مطرح کرده و به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
https://rooydadejadid.ir/?p=36302