گروه : بانک و بیمه
![جزییات نسل سوم«پیشخوان مجازی» برای مشتریان بانک آینده/ به ازای هر گام، یک شعبه بانکی جزییات نسل سوم«پیشخوان مجازی» برای مشتریان بانک آینده/ به ازای هر گام، یک شعبه بانکی](https://rooydadejadid.ir/wp-content/uploads/d8acd8b2db8cdb8cd8a7d8aa-d986d8b3d984-d8b3d988d985d9bedb8cd8b4d8aed988d8a7d986-d985d8acd8a7d8b2db8c-d8a8d8b1d8a7db8c-d985d8b4_6193472606478.jpeg)
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بر این اساس، علاوه بر امکان ثبت درخواستهای آنلاین و آفلاین برای کاربر، امکان مشاهده جزییات حسابها و تراکنشها، جزییات دقیق تیکتهای ثبت شده و گزارش آخرین وضعیت آنها، مانده حساب و ویجتهای راهنمایی کاربر در نسل جدید فراهم شده است.
سامانه پیشخوان مجازی، بر پایه فناوریهای نوین، بهنحوی طراحی و توسعه یافته است که قابلیتهای یک شعبه مجازی را برای کاربران بههمراه دارد.
همچنین، در پیشخوان نسل سه با هدف بهبود تجربه مشتریان، امکان سفارشیسازی کاربری بر اساس سلیقه و علاقه مشتریان نیز وجود دارد.
https://rooydadejadid.ir/?p=38541