![هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمهگری شرکتهای بیمه هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمهگری شرکتهای بیمه](https://rooydadejadid.ir/wp-content/uploads/d987d988d8b4db8cd8a7d8b1db8c-d8b4d8a8daa9d987-d981d8b1d988d8b4-d8b9d8a7d985d984-d8b3d988d8afd8a2d988d8b1db8c-d8afd8b1-d8b9d985d984db8c_61fe66b84778f.jpeg)
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استانها شرکت، ضمن بیان این مطلب، در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر شرکت بیمه کوثر، بیان کرد: نمایندگان نخستین حلقه ارتباطی صنعت بیمه با جامعه هستند و نقش مهم و اثرگذار شبکه فروش در حلقه فرآیند بیمهگری به طور کامل مشهود است.
معصومه نجاتبخش با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان چهار اصل مدیریت فروش، مدیریت ریسک، وصول مطالبات و سودآوری را رعایت کنند، افزود: اهتمام شبکه فروش به اعتلای نام بیمه کوثر به عنوان برند اطمینانبخش و جذاب برای بیمهگذاران، آیندهنگری در گذر از چالشهای کسبوکار، محدودیتها، بازارهای رقابتی و انعکاس نیازهای مشتریان به ستاد و همچنین توسعه فروش بیمههای زندگی به عنوان پشتوانه اقتصادی برای آحاد مردم از دیگر انتظارات ما از شبکه فروش است.
وی تاکید کرد: ارتباط پایدار، مداوم و پیوسته با مشتریان وفادار و سودآور فقط با ارائه اطلاعات کافی و راهنماییهای دقیق در زمان خرید بیمهنامه و بروز حادثه محقق میشود.
https://rooydadejadid.ir/?p=44898