به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ؛ در این جلسات منظم و برنامه ریزی شده وضعیت شعب از طریق شاخص های مختلف از جمله تحقق بودجه،ترکیب پرتفوی،رشته های بازارهدف بومی استان ها،مطالبات،ضرایب خسارت ،گزارشات حسابرسی ، نرخ تمدید و غیره بررسی می گردد.
در این جلسات ، شاخص های فوق که همسو با چرخش های توسعه کمی و کیفی پرتفوی،انتظار روحیه بازاریابی هجومی با نگاه به سودآوری و کاهش هزینه و لزوم وفاداری مشتریان است بررسی و منابع و انتظارات شعب برای تحقق آن بررسی و تصمیمات اجرایی می گردد.
لازم به ذکر است که در نیمه دوم سال بازدید های حضوری با کارکنان شعب سراسر کشور در دستور کار می باشد.
https://rooydadejadid.ir/?p=34125