×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
افزایش تولید و استخراج سرب و روی مجتمع های ایمیدرو

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مجتمع سرب و روی انگوران از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۰، یک میلیون و ۳۹ هزار و ۳۹۷ تن ماده معدنی استخراج کرد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال ۹۹ (۸۸۶ هزار و ۸۲۵ تن)، ۱۷ درصد رشد نشان می دهد.
تداوم رشد در اسفند
مجتمع سرب و روی انگوران در ماه اسفند حدود ۹۳ هزار و ۸۳۰ ماده معدنی استخراج و ۶۳ هزار و ۶۳۵ تن ارسال کرد که نسبت به آمار مدت مشابه سال ۹۹ (۵۲ هزار و ۸۵۵ تن استخراج و ۷۲ هزار و ۲۴۷ تن ارسال)، به ترتیب ۷۸ درصد رشد و ۱۲ درصد کاهش یافت.
همچنین، این مجتمع در دوازده ماهه سال ۱۴۰۰ حدود ۷۱۵ هزار و ۲۷ تن ماده معدنی به شرکت ها ارسال کرد. این آمار در مدت مشابه سال ۹۹، حدود ۹۵۲ هزار و ۶۱۹ تن بود که حاکی از کاهش ۲۵ درصدی میزان ارسال است.

افزایش ۱۶ درصدی تولید کنسانتره و ۲۵۸ درصدی استخراج نخلک
مجتمع معدنی سرب نخلک از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۰ افزون بر ۲۵۲ هزار و ۷۴۴ تن ماده معدنی استخراج کرد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۷۰ هزار و ۶۷۳ تن)، ۲۵۸ درصد رشد نشان می دهد
“نخلک” همچنین طی مدت مورد بررسی ۸ هزار و ۸۷۴ تن کنسانتره سرب تولید کرد که نسبت به رقم تولید شده در سال ۹۹ (۷ هزار و ۶۲۰ تن)، حدود ۱۶ درصد افزایش یافت.
میزان تولید کنسانتره مجتمع معدنی سرب نخلک طی اسفند گذشته، ۷۷۱ تن و میزان استخراج، ۲۴ هزار و ۷۰۰ تن بود که با توجه به آمار مدت مشابه سال ۹۹ (۶۰۸ تن کنسانتره و ۱۶ هزار و ۳۳۱ تن استخراج)، به ترتیب ۲۷ و ۵۱ درصد رشد یافت.


-----
----------------