×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان بانک شهر و باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک شهر ، این تفاهم نامه در مراسمی و با حضور مدیران ارشد دو سازمان، به امضاء دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر و مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال رسید.
مدیرعامل بانک شهر در این مراسم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی هموطنان در ماه رمضان و به ویژه شب های قدر، گفت: قطعا این تفاهم نامه مقدمات بهره مندی باشگاه استقلال از یک تکیه گاه مهم اقتصادی را فراهم می سازد.
دکتر احمدی در ادامه، امضاء تفاهم نامه میان دو طرف را ناشی ازتغییر نگاه در مدیریت ورزش و به خصوص ۲ باشگاه فوتبال محبوب و پرطرفدار پایتخت عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با عرضه سهام این باشگاه ها، آنها در حال جدا شدن از دولت هستند.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه خوشبختانه در حال حاضر با یک نگاه حرفه ای روبه رو هستیم که می خواهد به این اوضاع پایان دهد، تصریح کرد: با ارائه سهام باشگاه استقلال در بورس، از هم اکنون شفافیت مالی مهم ترین رکن فعالیت این باشگاه را تشکیل می دهد. به دلیل حضور سهامداران حقیقی و حقوقی مجمع عمومی این باشگاه برگزار و باید پاسخگو اعتماد سهامداران باشد.
دکتر احمدی با اشاره به ضرورت حضور یک بنگاه اقتصادی قوی و خوشنام در کنار موسسات فرهنگی و ورزشی برای پیشبرد اهدافشان، خاطرنشان کرد: یک حامی مالی بزرگ می تواند خلق ثروت کرده و سودآوری را تسهیل کند.بانک شهر کنار باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت تا تفکر مدیریت اقتصادی تحقق پیدا کند.
مدیرعامل بانک شهر بزرگترین سرمایه باشگاه استقلال را هواداران میلیونی ، حسن شهرت و قدمت آن عنوان کرد و افزود: بانک شهر به عنوان یک بانک خوشنام و محبوب در میان شهروندان تلاش خواهد کرد ضمن خلق ثروت برای این باشگاه، آن را نیز در تحقق اهداف خود همراهی کند.
وی با اشاره به ظرفیت های بالای بانک شهر در ارائه خدمات برتر بانکی به تمامی اقشار جامعه، گفت: خدمات کاملی را برای این باشگاه و هواداران آن در نظرگرفته و قطعا از ظرفیت های آنان برای تحقق اهداف بانک استفاده خواهیم کرد.
دکتر احمدی تصریح کرد: اگر باشگاه استقلال بتواند در کسب سود موفقیت حاصل کند؛ در کارایی و افزایش بهره وری تیم های تحت نظر آن نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. البته اصحاب رسانه به عنوان رکنی تاثیرگذار در جامعه نقشی مهم در موفقیت این مدل همکاری خواهند داشت.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه اگر همکاری میان بانک شهر و باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال به درستی شکل گرفته و ادامه یابد قطعا به عنوان مدلی برتر در کشور مطرح و سایر باشگاه ها نیز به دنبال آن خواهند بود، گفت: البته باید عنوان کنم ضمن توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی خود در این تفاهم نامه به دنبال گسترش شبکه مشتریان و افزایش سودآوری بانک هستیم.*آجرلو: بانک شهر؛ بانکی محبوب در میان شهروندان است
مدیرعامل استقلال نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه بانک شهر به عنوان بانکی محبوب در میان شهروندان است،گفت: امروز این بانک به عنوان بانکی شاخص در ایران اسلامی مطرح است.
مصطفی آجرلو در ادامه با اشاره به آغاز همکاری های مشترک میان بانک شهر و باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، افزود: پتانسیل های موجود در باشگاه استقلال و توانمندی‌های بانک شهر، موجب ایجاد یک رویکرد اقتصادی جدید خواهد شد.
وی با بیان اینکه امضاء این تفاهم نامه حاصل اعتماد دوجانبه است،گفت: فوتبال یک صنعت درآمدزا است و این صنعت نیازمند یک تکیه گاه مالی قوی و قابل اعتماد است.
آجرلو تصریح کرد: آورده ما ۷۰ سال قدمت و ۳۵ میلیون هوادار است که در صورت مدیریت درست، موجب شکل گرفتن رونق اقتصادی خواهد شد و این مهم از طریق وارد شدن هواداران به چرخه اقتصادی بانک شهر رخ خواهد داد.


-----
----------------