×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بانک توسعه تعاون۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنعت چای پرداخت کرد

سرپرست بانک توسعه تعاون اظهارکرد:استان گیلان در بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات دارای مزیت های ویژه ای است، که تامین مالی طرح ها می تواند در توسعه، تولید و ایجاد اشتغال استان موثر واقع شود.
شیخ حسینی با اشاره به تعامل بسیار خوب میان همکاران بانک توسعه تعاون و صندوق حمایت از صنعت چای کشور گفت : تاکنون تسهیلات متنوعی به واحد های تولید چای در استان گیلان از محل تفاهم نامه با صندوق، پرداخت شده است که می توان با تعامل بیشتر گام های موثرتری برداشت و حمایت های ویژه ای به فعالان این بخش ارائه کرد .
وی ادامه داد:بانک توسعه تعاون به عنوان نهاد مالی- توسعه ای با تمام امکانات و منابع موجود در خدمت تولید کنندگان و شرکت های صنایع تبدیلی چای برای تقویت ظرفیت های اقتصادی استان است.
شیخی حسینی افزود: بانک آمادگی لازم را در جهت پرداخت تسهیلات برای تامین گردش نقدینگی به واحد های تولیدی چای کشور را دارد .
در ادامه جهان ساز رئیس سازمان چای کشور اظهار کرد: سازمان چای کشور تنها سازمان وزارت جهاد کشاورزی است که در محل فعالیت اصلی صنعت در شهر لاهیجان واقع شده و بیش ۴۲ هزار کشاورز چایکار و تعداد ۱۷۱ کارخانه چای در این مجموعه وجود دارد.گردش مالی سالانه این صنعت در این شهرستان بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال است.
وی ابراز امیدواری کرد:با تعامل و هماهنگی بیشتر بتوان گام های موثری در جهت حل مشکلات چایکاران بر داریم .
گفتنی است ،در این دیدار حسن شریفی معاون مدیرعامل در امورعملیات بانکی، احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب ،ابراهیم واسعی مدیر شعب استان گیلان، سرپرست بانک را همراهی می کردند .


-----
----------------