×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر استاندار هرمزگان از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در بخشی از متن این تقدیر آمده است:
«توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعالی را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. خرسندیم که به مدد مردان تلاشگر عرصه کار آفرینی، گام های مشترک در راه زدودن غبار بیکاری از سیمای استان و برقراری عدالت اجتماعی برداشته ایم، تردیدی نیست که گشایش افق های نوین در رونق اشتغال و کسب و کار، نیازمند همراهی همیشگی و فعالانه شماست.
اکنون که در این رهگذر با همتی بلند، در کنار همکاران ارزشمند خود، مددیار مجموعه کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان در ایجاد اشتغال برای محرومین و جذب اعتبارات اشتغالزایی بند(ب) تبصره۱۶ سال۱۴۰۰ شده اید، مراتب سپاس خویش را ابراز می نماییم.
امید است در سالی که به نام تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی مزین گردیده است همواره در خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید و شاهد زدودن غبار محرومیت از چهره نیازمندان استان باشیم. ان شالله… »


-----
----------------