![راه اندازی مرکز تخصصی پاسخگویی و ارتباط با مشتریان (CRM) هوده کارت راه اندازی مرکز تخصصی پاسخگویی و ارتباط با مشتریان (CRM) هوده کارت](https://rooydadejadid.ir/wp-content/uploads/d8b1d8a7d987-d8a7d986d8afd8a7d8b2db8c-d985d8b1daa9d8b2-d8aad8aed8b5d8b5db8c-d9bed8a7d8b3d8aedaafd988db8cdb8c-d988-d8a7d8b1d8aad8a8d8a7_62d69a2424060.jpeg)
مولاپور با اظهار امیدواری نسبت به این که با همکاری و تلاش های این واحد و با انگیزه ای دوچندان پرسنل، این شرکت در کسب جایگاه مطلوبتر در ارائه خدمات گام بر می داردوی گفت: در صورتی که کارشناسان این مرکز تشخیص دهند موضوع در درجه اهمیت بالاتری است، موارد را با کارشناسان فنی شرکت هوده در میان گذاشته و پاسخ را به اطلاع آنها خواهند رساند.
کلیه مشتریان هوده کارت میتوانند برای هر گونه سوال در ساعات اعلام شده با شماره تلفن ۸۵۳۳۳-۰۲۱ داخلی ۲ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایند و از راهنمای کارشناسان این مرکز استفاده نمایند.
گفتنی است: این مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب (حتی روزهای تعطیل) آماده پاسخگویی به سوالات دارندگان و پذیرندگان است
https://rooydadejadid.ir/?p=54975