![راه اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران راه اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران](https://rooydadejadid.ir/wp-content/uploads/d8b1d8a7d987-d8a7d986d8afd8a7d8b2db8c-d988d8a7d8add8af-d8aad984d981d986db8c-d8b1d8b3db8cd8afdaafdb8c-d8a8d987-d8b4daa9d8a7db8cd8a7d8aa_62610b22798f4.jpeg)
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از امروز مشتریان و مخاطبان این بانک می توانند ضمن تماس با مرکز ارتباط مردمی با شماره ۶۴۱۴۰ – ۰۲۱ علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن کلید شماره (۱) شکایات خود را ثبت کنند.
شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.
https://rooydadejadid.ir/?p=49576