![رتبه سوم بانک کارآفرین در پاسخگویی به شهروندان رتبه سوم بانک کارآفرین در پاسخگویی به شهروندان](https://rooydadejadid.ir/wp-content/uploads/d8b1d8aad8a8d987-d8b3d988d985-d8a8d8a7d986daa9-daa9d8a7d8b1d8a2d981d8b1db8cd986-d8afd8b1-d9bed8a7d8b3d8aedaafd988db8cdb8c-d8a8d987-d8b4_62762069c1e8a.jpeg)
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین به نقل از کارآفرین نیوز؛ سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بر اساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده که بر اساس این قانون، شهروندان می توانند از هر موسسه عمومی و خصوصی ارائه دهنده خدمات عمومی درخواست اطلاعات نموده و پاسخ را دریافت کنند.
رکن اجرایی این قانون، کمیسیون مربوطه است که در آن رئیس کمیسیون، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
بر اساس آخرین گزارشی که کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در مورد درخواست شهروندان از بانک های دولتی و خصوصی منتشر کرده است، بانک های ایران زمین، رفاه کارگران و کارآفرین با ۱۰۰ درصد پاسخگویی به درخواست شهروندان و میانگین زمان پاسخگویی به ترتیب، یک، سه و چهار روز در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.
https://rooydadejadid.ir/?p=50234