گروه : بانک و بیمه
![روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته است روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته است](https://rooydadejadid.ir/wp-content/uploads/d8b1d988d8b2d986d8a7d985d987-d8b1d8a7d8b2db8c-d8afd8b1-d8a8d987d8a8d988d8af-d8a7d8b1d8aad8a8d8a7d8b7-d8b4d8b1daa9d8aa-d8a8d8a7-d985d8b4_6256ac9e66ad7.jpeg)
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در روزجاری چهارشنبه ۲۴ فروردینماه ، روزنامه رازی یکسالگی خود را پشت سر گذاشت، در همین رابطه دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی یادداشتی را به شرح زیر نگارش کرده است:
به نام خدا
یکی از مولفههای اصلی در بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکتها ، اطلاع رسانی دقیق، به موقع و اثرگذار است و یکی از اصلیترین مشتریان بیمه رازی ، سرمایه انسانی آن است.
روزنامه رازی توانسته در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته باشد و لذا از مدیر و همکاران محترم روابط عمومی بیمه رازی قدردانی مینمایم.
بر اساس این گزارش، شماره نخست روزنامه رازی در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ با هدف ارتقاء سطح آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به چاپ رسید و امروز بعد از گذشت ۳۶۵ روز و چاپ ۱۲۸ شماره از این روزنامه به یک سالگی روزنامه رازی رسیدیم.
روزنامه رازی در یک سال گذشته فعالیتهای مجموعه را معرفی و به چاپ رسانده و این در حالی است که در این مدت نگاه ویژهای به شعب به ویژه شعب شهرستان داشته و عاملی بوده تا شعب بیش از گذشته به فضای اطلاع رسانی و تعامل با مخاطب بپردازند.
در تاریخ ۲۲ دیماه سال گذشته صدمین شماره از این روزنامه به چاپ رسید.
https://rooydadejadid.ir/?p=49159