×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رییس جدید منطقه سمنان صندوق قرض الحسنه شاهد منصوب شد

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی، در ادامه برنامه ریزی برای پویایی سازمان، گردش شغلی و ارتقاء انگیزه کارکنان رییس جدید منطقه سمنان نیز منصوب شد.

مراسم تکریم مهدی کلامی و معارفه مرتضی امیرجان روسای قبلی و جدید منطقه سمنان، ظهر امروز با حضور غلامحسین مرادی مدیر اداری و منابع انسانی، گودرز علی بخشی مشاور مدیرعامل و محسن آسمانی کارشناس حقوقی صندوق قرض الحسنه شاهد و حسین شکرویان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان برگزار شد.

بر این اساس مرتضی امیرجان طی حکمی از سوی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان رییس جدید منطقه سمنان منصوب شد.

در بخشی از متن حکم دکتر کریمی خطاب به امیرجان آمده است:

جناب آقای مرتضی امیرجان

نظر به پویایی و ارتقاء سطح سازمانی صندوق قرض الحسنه شاهد با هدف ارائه بهترین خدمات به جامعه معزز ایثارگری و همچنین مصوبه کمیته منابع انسانی با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند و خصائل اخلاقی، جنابعالی را به مدت سه سال به سمت رییس منطقه سمنان صندوق قرض الحسنه شاهد منصوب می نمایم.

لازم به ذکر است با توجه به برنامه های سازمانی صندوق قرض الحسنه شاهد در حوزه منابع انسانی، به تدریج دیگر مناطق صندوق در سراسر کشور دستخوش تغییرات خواهند شد.


-----
----------------