×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ضرورت تفویض هر چه بیشتر اختیارات مدیران به نمایندگان

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی کارکنان و نمایندگان شعب استان مازندران که در شهرستان بابلسر برگزار شد، با تشریح عملکرد شرکت در سه ماهه ابتدای سال‌جاری، سرمایه انسانی متخصص، دلسوز، دلبسته و باانگیزه را یکی از مهمترین عوامل موفقیت بیمه دانا در صنعت بیمه کشور برشمرد.
مدیرعامل بیمه دانا در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم برنامه‌ریزی برای حل مشکلات تأکید کرد و بحث حاکمیت شرکتی، توجه به سرمایه انسانی، چابک‌سازی سازمانی، توسعه بازار مبتنی بر مدیریت ریسک و هوشمندسازی فعالیت‌ها، انضباط‌بخشی مالی و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین راهبردها و نقشه راه بیمه دانا برای دستیابی به اهداف فوق دانست.   
وی همچنین با تأکید بر ضرورت افزایش اختیارات نمایندگان و شبکه فروش گفت: مدیریت در دنیای امروز به‌معنای تفویض‌کننده اختیارات است و هر مدیری که می‌خواهد موفق شود باید اختیارات خود را به زیرمجموعه‌اش واگذار کند. در واقع، اتاق مدیران باید اتاق برنامه‌ریزی باشد، نه اینکه به کارهای روزمره  اختصاص یابد. 
دکتر رضا جعفری، کاهش هزینه‌های برون‌سپاری شرکت را یکی از مهمترین اولویت‌های خود برشمرد و گفت: باید از ظرفیت سرمایه انسانی پرتوان و دلسوز داخلی برای انجام امور استفاده و البته به معیشت آنان هم توجه ویژه شود و حتی‌الامکان هزینه‌های برون‌سپاری کاهش یابد.
وی در خصوص اصول اساسی حاکمیت شرکتی عنوان کرد: امانتداری، صداقت و شفافیت به‌عنوان مهمترین موضوعات حاکمیت شرکتی است که باید همه ما آن‌ها را رعایت کنیم. 
ایشان در خصوص سرعت بخشیدن در ارائه خدمات به مشتریان نیز گفت: امروزه تجار موفق کسانی هستند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند خدمت ارائه دهند. لذا باید ابزارهای نوین را برای این مهم برگزینیم تا بتوانیم مشتریان راضی و وفادار داشته باشیم. 

مدیرعامل بیمه دانا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عقد قرارداد با وزارت آموزش و پرورش و ارائه خدمات به فرهنگیان از ابتدای تیرماه سال‌جاری گفت: ما همیشه خود را مدیون معلمان و فرهنگیان عزیز کشور می‌دانیم و در واقع ارائه خدمات به آن‌ها جزو رسالت‌های اجتماعی ما در بیمه دانا محسوب می‌شود و باید بتوانیم بهترین نوع خدمات را به فرهنگیان ارائه دهیم.
وی در ادامه افزود: برای ارائه خدمات مطلوب در تلاش هستیم که تعداد قرارداد با مراکز و مراجع درمانی را از هشت هزار به ۳۰ هزار قرارداد افزایش دهیم تا از این طریق بتوانیم میزان مراجعه حضوری بیمه‌شدگان را به حداقل برسانیم.

 در بخش دیگری از این نشست مدیرعامل بیمه دانا بر ضرورت ترویج فرهنگ بیمه در بین دانش‌آموزان سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در نظر داریم ضمن ارائه آموزش‌های لازم در خصوص بیمه به دانش‌آموزان، از آنان به عنوان سفیران فرهنگی بیمه در ارتقای جایگاه بیمه در سطح خانواده و جامعه بهره گیریم.
پیش از سخنان مدیرعامل بیمه دانا، رؤسای شعب ساری، بابل، آمل، تنکابن، نوشهر، بهشهر و رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان ضمن ارائه عملکرد شعب متبوع خود به بیان دیدگاه‌ها و اظهار رضایتمتدی از پرداخت و تسویه خسارت‌های معوق طی ماه‌های اخیر پرداختند.


-----
----------------