×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق‌العاده میدکو به صورت حضوری برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه میدکو، راس ساعت ۹:۱۵ با حضور مالکان  ۹۲/۳۷ درصد کل سهم‌های میدکو به اکثریت رسید و آغاز به کار کرد. ریاست مجمع را آقای امین‌تفرشی، مدیرعامل شرکت پارس آرین بر عهده داشت و با رای سهامداران، آقایان مهندس فرخی مدیرعامل شرکت مبنای خاورمیانه و آقای دکتر کباری نماینده شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد به عنوان ناظر و سرکار خانم دکتر نعیمیان به عنوان منشی جلسه به ترکیب هیات رییسه قانونی مجمع اضافه شدند.

در این مجمع پس از عرض خیر مقدم توسط آقای دکتر پورمند (مدیرعامل میدکو) به سهامداران و دیگر حضار در سالن؛ گزارش عملکرد هیات مدیره در سال ۱۴۰۰ در قالب یک فیلم برای سهامداران ارائه شد، سپس نماینده موسسه «رهیافت و همکاران» به عنوان بازرس قانونی گزارش بازرسی و حسابرسی شرکت را ارائه داد. در این گزارش اشاره شده بود که در اسناد مالی و دفاتر قانونی شرکت مساله‌ای که نیازمند توجه باشد، وجود ندارد.

در ادامه مجمع، هیات مدیره به پرسش‌های سهامداران پاسخ داد و سپس سهامداران با رای خود مواردی چون نحوه تقسیم سود، حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره و میزان پاداش هیات مدیره را تعیین کردند. در این جلسه همچنین موسسه «رهیافت و همکاران» به عنوان بازرس قانونی و روزنامه «اطلاعات» به عنوان روزنامه رسمی مورد مراجعه شرکت انتخاب شدند.

در انتهای مجمع، برای انتخاب اعضای هیات مدیره حقوقی شرکت رای‌گیری انجام شد که به دنبال آن تمام اعضای هیات مدیره حقوقی در جایگاه خود ابقا شدند.

مجمع عمومی عادی سالانه ساعت ۱۱ به اتمام رسید و پس از آن، مجمع عمومی فوق‌العاده میدکو، بدون وقفه آغاز به کار کرد. ریاست مجمع فوق‌العاده را آقای دکتر قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد و رییس هیأت مدیره میدکو برعهده داشت و آقایان امین‌تفرشی و فرخی و سرکار خانم دکتر نعیمیان به عنوان اعضای هیات رییسه مجمع انتخاب شدند.

در این مجمع ابتدا گزارش توجیهی افزایش سرمایه شرکت ارائه شد و پس از بحث و بررسی، افزایش سرمایه شرکت از ۶ هزار میلیارد تومان به ۱۴ هزار میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به تصویب رسید. همچنین اختیار افزایش سرمایه از ۱۴ هزار میلیارد تومان به ۲۰ هزار میلیارد تومان نیز به هیات مدیره اعطا شد.


-----
----------------