×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مشارکت فولاد خراسان در پیشبرد راهبردهای ملی عدالت اجتماعی

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان، این همایش با عنوان «نگاه انقلابی، اقدام جهادی، صندوق عدالت گستر اجتماعی» با حضور شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی کشور و مشارکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان بزرگ ترین شرکت تولیدی زیر مجموعه این صندوق تشکیل شده است و در آن ۱۸۰۰ کارگزار صندوق در سراسر کشور و دیگر فعالان و علاقه‌مندان، به صورت برخط حضور می یابند.

مدیران ارشد شرکت ها و بنگاه های اقتصادی صندوق، از امروز سه شنبه ۱۰ خردادماه، در این همایش تبیینی دو روزه که در «مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش» در تهران برگزار می شود، به بررسی و تبیین برنامه راهبردی صندوق برای توسعه چتر حمایت های اجتماعی در راستای تعمیق عدالت و محرومیت زدایی می پردازند.

مجتمع فولاد خراسان با تاکید کسری غفوری، مدیر عامل شرکت با بر پایی غرفه در حاشیه این همایش، که متولی آن بزرگترین سهامدار مجتمع است، به معرفی دستاوردها و پتانسیل های خود برای همکاری در راستای تحقق راهبردهای محوری این همایش پرداخته است.

دکتر برقراری، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در این اجلاس درباره برنامه راهبردی صندوق و جذب یک میلیون نفر بیمه شده در سال جاری در راستای سیاست های کلی نظام تامین اجتماعی سخنرانی نمود.

تشرح اقدامات در راستای شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، تبیین سیاست‌های کلی تامین اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، نقش صندوق در تقویت جایگاه خانواده و افزایش جمعیت، آغاز طرح تحول جذب یک میلیون نفر بیمه شده جدید و رونمایی از برنامه جامع راهبردی صندوق، از محورهای این اجلاسیه دو روزه است.

بنا بر برنامه ی اعلام شده، دکتر عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سخنرانان اصلی آیین اختتامیه این همایش خواهد بود و استانداران و مقامات عالی دولت در استان های عشایری، نمایندگان عضو کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیران ارشد صندوق بیمه اجتماعی کشاتورزان، روستائیان و عشایر از سخنرانان این همایش تبیینی هستند.

گفتنی است: در روز دوم این همایش، نشست های تخصصی کارگروه های مالی واقتصادی، بانوان و خانواده، توسعه مدیریت و برنامه ریزی و نیز روابط عمومی و تبلیغات با حضور کارشناسان و متخصصان امر برگزار خواهدشد.


-----
----------------