×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ویژگی نوآورانه «بله» برای جمع‌سپاری های مالی

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «جمع‌سپاری مالی» یک امکان نوآورانه بر بستر شبکه اجتماعی است که «بله» برای کاربران خود فراهم کرده و با کمک آن می توان بسیاری از امور خیر و یا امور و سرمایه گذاری های مالی را تسهیل کرد.
نحوه استفاده از این ویژگی نیز بسیار ساده طراحی شده و هر فرد می تواند یک پروژه جمع سپاری تعریف کرده و برای تحقق آن مبلغی را هدف گذاری کند. سپس پروژه را به تعدادی سهام مساوی مثلا یک هزار سهم یکصد هزار ریالی تقسیم کرده و شماره کارت متناظر که مایل است مشارکت مخاطبان به آن واریز شود را تعیین کند. در نهایت نیز آن را به صورت یک پیام از نوع جمع سپاری مالی در شبکه خود اعم از گروه، کانال یا گفت و گوی شخصی با افراد منتشر کند.
تفاوت این پیام با پیام های عادی در داشتن دکمه «جزییات و حمایت» و «نشان دادن میزان و زمان باقی مانده» است.
اکنون تجهیز بیمارستان علوم پزشکی تهران برای درمان کودکان مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج از طریق جمع‌سپاری مالی اپلیکیشن «بله» به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال با همکاری شعبه ملی پلاس فخر رازی (اولین شعبه دانش بنیان) و مرکز خیریه فردای سبز در حال اجراست و خیران گرامی می توانند با خرید هر سهم ۲۰۰ هزار ریالی، در تجهیز اتاق پیوند سلول‌های بنیادی این بیمارستان مشارکت کنند.


-----
----------------