×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
پاکسازی نخاله های ساختمانی و توسعه فضای سبز بلوار نفت اهواز توسط شرکت نفت و گاز کارون

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی، مهندس حسن شهروئی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و مشارکت در اصلاح چشم انداز شهری نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی رها شده در بلوار نفت اهواز و پاکسازی محل مورد نظر در مجاورت مجموعه صنعتی شماره ۲ این شرکت با صرف ۳۲۲  نفر روز اقدام نمود.

وی گفت: عملیات پاکسازی حاشیه بلوار نفت اهواز در مجاورت مجموعه صنعتی شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با استفاده از چندین دستگاه لودر، بولدوزر، گریدر و کمپرسی در مدت زمان بیش از ۲ ماه توسط اداره ترابری این شرکت انجام گردید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون افزود: این شرکت در نیمه دوم سال گذشته نیز عملیات اجرایی کاشت ۵۰۰۰ نهال در حاشیه بلوار نفت، در حد فاصل سه راهی فرودگاه تا میدان چهار اسب را با همکاری مناطق نفتخیز جنوب آغاز نموده است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در کنار رسالت خطیر تولید ، پیش از این نیز نسبت به تامین و اهدای ۱۵۰۰۰ نهال برای توسعه فضای سبز روستاهای همجوار تاسیسات اقدام نموده و همچنین حدود ۲۰ هزار هکتار از کانون اصلی ریزگردها در جنوب شرق اهواز با همکاری وزارت نفت نهال کاری شده و اعتباراتی نیز برای اصلاح و جنگل کاری کانون مورد نظر جذب شده است .


-----
----------------