×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پرداخت ۱۳ هزار فقره تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت ۱۳ هزار و ۳۹۸ فقره تسهیلات حمایتی به ارزش ۲۱ هزار و  ۵۷ میلیارد ریال در قالب وام قرض‌الحسنه و تسهیلات ویژه از بخش‌های مختلف جامعه در اقصی نقاط کشور حمایت کرده و علاوه بر تامین مالی زیر ساخت‌ها و واحد‌های اقتصادی بزرگ کشور، سابقه سال‌ها پشتیبانی و خدمت به مردم نیازمند مناطق کمتر توسعه‌یافته را تداوم بخشیده است.

۶۳۰۰ نفر راهی خانه بخت شدند

در نیمه اول بهار سال جاری ۶ هزار و ۳۱۲ عروس و داماد با وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه بانک صادرات ایران به ارزش ۷ هزار و ۳۱۷ میلیارد ریال راهی خانه بخت شدند. تعداد وام ازدواج و تهیه جهیزیه این بانک در سال ۱۴۰۰ به مرز ۱۳۰ هزار فقره و ۱۱۲ هزار میلیارد ریال رسید.

حمایت از ایجاد ۱۳۷۰ شغل خانگی

 از فروردین تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری، با تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی بانک صادرات ایران بیش از  هزار و ۳۷۰ فقره وام به ارزش هزار و ۸۹ میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد برکت و سازمان بهزیستی پرداخت شده که نقش مهمی در  بهبود معیشت و استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند جامعه داشته است.

اشتغال مولد و مسکن اقشار ویژه

بانک صادرات ایران در  همین مدت با پرداخت ۲۴۳ فقره وام بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای اشتغال مولد بسیج سازندگی و سپاه و همچنین پرداخت ۵۷۵ فقره وام مسکن اقشار ویژه به ارزش بیش از هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال از ایجاد اشتغال و رفع مشکل مسکن این بخش از جامعه کمک کرده است.

بهسازی و نوسازی مسکن روستایی

بانک صادرات ایران همچنین در این مدت با پرداخت هزار و‌۶۷۰ فقره وام بالغ بر ۷۵۸ میلیارد ریال به متقاضیان روستاهای کشور، همچون همیشه نقش مهمی در نوسازی اماکن و منازل مسکونی روستایی در اقصی نقاط کشور ایفا کرده است. علاوه بر این، ۴۵۷ فقره وام به ارزش بیش از ۹۴ میلیارد ریال به منظور توانمندی‌سازی، خرید انشعابات و توسعه تأسیسات خانگی توسط بانک صادرات ایران طی همین مدت، پرداخت شده است.

تداوم حمایت از دانش بنیان‌ها

پرداخت وام به شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب تفاهم‌نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی از دیگر حمایت‌هایی است که بانک صادرات ایران در  سال‌های اخیر  در دستور داشته به نحوی که در مدت مورد اشاره سال جاری، ۸۷ فقره تسهیلات به ارزش ۵ هزار و ۸۴۴ میلیارد ریال به این شرکت‌ها پرداخت شده است.
پرداخت وام ضروری به زندانیان نیازمند، بیماران معسر تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی، بیماران صعب‌العلاج و خاص، بازنشستگان و معرفی‌شدگان نهاد ریاست‌جمهوری از دیگر حمایت‌های بانک صادرات ایران در این مدت بوده است.پرداخت تسهیلات مذکور در ۵۰ روز ابتدای سال جاری در حالی است که این بانک در  طی سال ۱۴۰۰ بالغ  ۲۷۳ هزار فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۱۹۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در پرداخت کرده و همچون گذشته سهم بزرگی در تحقق خدمت به مردم ایفا کرده است.


-----
----------------