×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت دوازدهمین سالگرد تاسیس بانک

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مشتریان گرامی، سهامداران گرانقدر و همکاران ارزش‌آفرین بانک دی
با سلام و تقدیم بهترین آرزوها
هجدهم اردیبهشت‌ماه در تاریخ نظام بانکی ایران، سالروز تأسیس بانکی است که در کنار سایر مأموریت‌های محوله با رسالتی متفاوت از سایر بانک‌های کشور قدم به عرصه وجود گذاشت.
ارزش‌آفرینی مستمر برای تأمین منافع ذینفعان و صیانت از سرمایه‌های ایثارگران، نقطه تمایز مأموریت بانک دی است که رسالت مبارک خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران را بر دوش این بانک نهاده است.
 این نوید را به سهامداران و مشتریان ارزشمند بانک می‌دهیم که در سال جاری با یک برنامه‌ریزی مدون، مهم‌ترین نقطه تمرکز و نقشه راه حرکت هیئت مدیره بانک را بر محوریت اجرای کامل مقررات قانونی، خروج از بنگاه داری و فروش اموال مازاد، جذب سپرده های ارزان قیمت با حفظ نرخ مصوب شورای پول و اعتبار و افزایش رضایت‌مندی مشتریان قرار داده‌ایم که امید می‌رود با حمایت بیش از پیش سهامداران و همدلی همکاران ساعی، آغازگر فصلی نو در حیات بانک دی باشد.
امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف همکارانم در سراسر کشور و در سایه‌ی همدلی و وفاق ضمن تحقق چشم‌انداز و اهداف استراتژیک بانک در سالی که مزین به شعار «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» است بتوانیم در حمایت از تولید و شکوفایی اقتصادی کشور به سهم خود گام‌های مؤثری برداریم.
اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیئت‌مدیره و مدیران ارشد فرارسیدن ۱۸ اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس بانک دی را حضور یکایک اعضای خانواده بزرگ بانک دی اعم از سهامداران ارجمند، مشتریان محترم و همکاران مسئولیت‎‌پذیر، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم.
امید است با عزمی راسخ و پایبندی به مشتری‌مداری بتوانیم با لطف خداوند متعال بیش از پیش در مسیر خدمت‌گزاری و تحقق اهداف بانک دی گام برداریم.


-----
----------------