×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۴۰ میلیون ایرانی سهامدار شستا / شستا امین و امانتدار اموال مردم است

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به نقل از روابط عمومی شستا، ابراهیم بازیان در اولین جلسه شورای معاونین شستا که با حضور مدیران عامل هلدینگ های زیرمجموعه این شرکت برگزار شد، با تاکید بر ضرورت ایجاد یکپارچگی و هماهنگی های میان شستا و شرکت‌های زیرمجموعه گفت: افزایش سطح بهره‌وری در بنگاه‌های اقتصادی و کاهش نرخ تمام شده اقلام تولیدی از جمله رویکردهای اصلی شستا در سال جاری است؛ ضمن اینکه به موازات تثبیت فرآیند تولید، خرید و فروش نیز مورد بازنگری قرار گرفته و باید امکان‌سنجی لازم در مورد پروژه‌ها صورت گیرد؛ به نحوی که اخذ تائیدیه از کارشناسان فنی یکی از الزامات اجرای پروژه‌ها است.
مدیرعامل شستا افزود: استفاده از هوش تجاری و درج اطلاعات در سامانه‌ها یکی از دستورکارهای جدی شستا در سال جدید است؛ ضمن اینکه ایجاد بانک اطلاعات در بخش مدیران میانی و هلدینگ‌ها در کنار تدوین الگوی جدید فرآیند انتصابات نیز بایستی در دستورکار قرار دارد.
وی افزود: به منظور ایجاد هم‌افزایی گروه شستا در بازار سرمایه، موضوع فروش یا خرید هر گونه سهام باید تنها با هماهنگی هلدینگ صباتامین صورت گیرد.
به گفته مدیرعامل شستا، در حوزه مقررات‌زدایی شستا گام‌های مشخصی را برداشته و توانسته با شناسایی و رفع موانع تولید، فضای کسب و کار در این حوزه را بهبود بخشد و صادرات محصولات ایرانی تولید کارخانجات خود را به کشورهای محور مقاومت تسهیل و تشویق نماید.
وی ادامه داد: رشد سود خالص، رشد درآمدهای عملیاتی، حاشیه سود عملیاتی، کاهش بهای تمام شده و افزایش سرمایه شرکت‌ها با توجه به الزامات بودجه سال ۱۴۰۱ در بودجه سال جاری شستا نیز لحاظ خواهد شد؛ ضمن اینکه شستا متناسب با سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی حرکت خواهد کرد.
بازیان با بیان اینکه شعار ۴۰ میلیون ایرانی سهامدار شستا، باید به عنوان یک چشم‌انداز در سال جاری محقق شود، گفت: در عین حال سلامت و صیانت مدیران نیز مساله مهمی است که بایستی مورد توجه کافی قرار گیرد.


-----
----------------