به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی در این بازدید اظهار داشت: برنامه های آموزشی باید برای اهداف تعیین شده بانک توسط افراد کارآمد مشخص به شکل کاربردی و عملیاتی باشد.
شیری در ادامه، بر هدفمند و کاربردی بودن آموزش ها تاکید کرد و تربیت مربیان از بین کارکنان زبده و علاقه مند را راهبردی موثر برای کمک به اهداف متعالی بانک برشمرد.
گفتنی است: این دوره آموزشی به مدت ۴ روز برای ۳۱ نفر از کارکنان و مدیران ستادی و مدیریت های شعب استانها و مناطق برگزار می شود تا آنان با فنون و مهارتهای آموزش، آشنا شوند.
https://rooydadejadid.ir/?p=63581