به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، نوزدهمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران و دومین جشنواره ملی مردمداری با سخنرانی استادان و صاحبنظران حوزه روابط عمومی و ارتباطات و حضور جمعی از مدیران، کارشناسان و پژوهشگران عرصه روابط عمومی در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
در دومین جشنواره ملی مردمداری که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران بهعنوان منتخب جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.
بانک قرضالحسنه مهر ایران اقدامات گستردهای را در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داده که برخی از آنها همچون صرف منابع حاصل از دریافت وجه التزام در حوزه عامالمنفعه و خرید ۲۵هزار اقلام بهداشتی و درمانی برای مبارزه با کرونا به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال و همچنین بیمه حوادث ۵۰۰هزار خانه روستایی در سطح ۳ استان محروم برای نخستین بار در سطح کشور و شبکه بانکی انجام شده است.
نخستین و بزرگترین بانک قرضالحسنه کشور همچنین در بیمه حوادث ۵میلیون و ۳۰۰هزار خانه روستایی سراسر کشور نیز مشارکت داشته و ۱۰۰ باب واحد مسکونی برای آسیبدیدگان از سیل ساخته است.
مشارکت در ساخت یک بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابه بیماران اعصاب و روان، ساخت و بازسازی ۳ خانه بهداشت و ۵ مدرسه در مناطق محروم و آسیبدیده از زلزله، توزیع بیش از ۳۰۰هزار قلم وسایل آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم کشور، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد (بیش از ۱۰۰ نفر) و حمایت از اشتغال آنها با پرداخت وام قرضالحسنه بخش دیگری از فعالیتهای بانک قرضالحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی است.
افزون بر این، بانک قرضالحسنه مهر ایران بیش از ۵۰هزار فقره وام قرضالحسنه معادل۱۴۰۰ میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار پرداخت کرده و در تأمین ۱۰۰۰ سری جهیزیه برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) مشارکت داشته است.
https://rooydadejadid.ir/?p=67961