به گزارش رویداد جدید به نقل از سایپانیوز، مدیرعامل سایپایدک با بیان این مطلب گفت: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ویژه ایشان بر افزایش کیفیت خودروهای داخلی، با برگزاری نشستهای عملیاتی و راهبردی برای افزایش رضایت مشتریان و تأمین به موقع قطعات یدکی، آمار خودروهای متوقف در نمایندگیها با کاهش مواجه شده که رضایت مشتریان از خدمات نمایندگیها را به دنبال دارد.
سید محمدرضا موسوی افزود: با توجه به سیاستهای مدیرعامل گروه سایپا و تلاش کارکنان مبنی بر استفاده از تمام ظرفیتها برای تامین به موقع قطعات و همچنین برنامههای تدوین شده در سایپایدک برای افزایش کیفیت خدمات، ظرفیت پذیرش نمایندگیهای مجاز افزایش یافته است که این امر بیانگر رویکرد مثبت مشتریان به اقدامات سازمان خدمات پس از فروش سایپا است.
او تاکید کرد: شرکت سایپایدک به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا، تأمین و تحویل به موقع قطعات یدکی را به عنوان یکی از اهداف مهم خود در زمینه بازرگانی تعریف کرده است و با توجه به هماهنگیهای انجام شده با تأمین کنندگان، مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل رساندهایم.
مدیرعامل سایپایدک به کاهش متوسط زمان انتظار درخواست تا ارسال قطعه به نمایندگیها اشاره کرد و اظهار داشت: بهبود فرآیندهای نگهداری و ارسال قطعات، انجام فعالیتهای تخصصی در هر مدیریت، تعامل بهتر با تأمین کنندگان و تأمین اعتبار برای خرید قطعات با کیفیت، موجب کاهش زمان انتظار مشتری برای دریافت قطعه در نمایندگیها شده است که بر این اساس شاهد افزایش رضایت بیش از پیش مشتریان از خدمات پس از فروش هستیم.
او افزود: در راستای حمایت از تولیدات داخلی، تامین قطعات از تولید کنندگان داخلی در اولویت قرار دارد و در این زمینه اقدامات موثری برای رشد و ارتقاء کیفی قطعات در حال تامین صورت پذیرفته است به نحوی که قطعات الزاما باید بر اساس استانداردهای مورد تائید، تامین شوند.
https://rooydadejadid.ir/?p=53802