حسن عمیدی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به بازنشر ویدئوی حمل نامناسب بستههای پستی گفت: «ویدئویی که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده است، مربوط به یکی از دفاتر پیشخوان دولت است.»
وی با بیان اینکه آگاه سازی و شفاف سازی را حق مردم میدانیم ادامه داد: «در همان بدو انتشار این ویدئو در ماه های گذشته، سریعا برخورد لازم با متساهلین صورت گرفته است.»
عمیدی خاطر نشان کرد: «شرکت ملی پست همواره بر اصل صداقت، پاسخگوئی و احترام بر مخاطبان خود پایبند است.»
مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست گفت: «با هوشمند سازی فرایندها تمام تلاش خود را برای بهبود، ارتقا و کسب رضایت مشتریان به کار خواهیم بست.»
وی گفت: «از مشتریان عزیزمان میخواهیم در صورت مشاهده موارد این چنینی یا خطا در فرایندهای پستی، مراتب را حتما با روابط عمومی شرکت ملی پست به اشتراک بگذارند. »
عمیدی افزود: «همراهی مشتریان و مخاطبان پست، ما را در خدمت رسانی بهتر یاری خواهد کرد.»
https://rooydadejadid.ir/?p=56973