رئیس هیئت مدیره بانک سینا از کاهش نسبت مطالبات معوق این بانک به زیر ۳ درصد خبر داد و گفت: این رقم حتی از میانگین جهانی نیز پایینتر است. رویداد جدید، محسن خدابخش، رئیس هیئتمدیره بانک سینا، در نخستین روز از هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) در گفتوگو با خبرنگار تجارتگردان، با اشاره به وضعیت مطالبات غیرجاری (NPL) این بانک گفت: نسبت NPL بانک سینا نزدیک به ۳ درصد است که حتی از نرمهای جهانی نیز ...
مدیرعامل شرکت بیمه دی از برنامههای این شرکت در حوزه تحول دیجیتال و هوشمندسازی خدمات بیمهای خبر داد و تأکید کرد: تحول دیجیتال نهتنها یک انتخاب، بلکه ضرورتی اجتنابناپذیر برای صنعت بیمه است. به گزارش رویداد جدید ، دکتر هادی عبداللهی، مدیرعامل شرکت بیمه دی، در نخستین روز از هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) در گفتوگو با خبرنگار رویداد جدید، از برنامههای این شرکت در حوزه تحول دیجیتال و ...
بیمه دی از سامانه «باشگاه مشتریان» خود رونمایی می کند؛ سامانهای نوین برای تعامل مؤثرتر با مشتریان، ارتقای وفاداری، و افزایش فروش خردهفروشی و فروش متقاطع. این باشگاه با هدف بهبود تجربه مشتری و هوشمندسازی خدمات، آغاز به کار کرده است. به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ مصطفی اسماعیلی مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش ضمن اعلام این خبر گفت: باشگاه مشتریان بیمه دی با هدف ایجاد تعامل مؤثر و مستمر با ...