گروه : بانک و بیمه
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی در این آیین که با حضور سید ناصر مبرقعی، سید علیرضا سادات میر، علیرضا مقدسی و اسماعیل مهدوی نیا اعضای هیات مدیره و علی نظامی مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی ، علی دوستدار مدیر کل حسابرسی و بازرسی برگزار گردید ، تاکید کرد : بیمه ایران به عنوان اولین شرکت مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه سلامت اداری و کاهش فساد اقدامات موثری انجام داده و در مسیر شفافیت عملکرد بیش از حد انتظار نیز ظاهر شده است.
علی نظامی رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این آیین گفت: راه اندازی سامانه ثبت و رسیدگی به شکایت های مردمی و سوت زنی اقدام موثری برای نظارت ، شفافیت و پیگیری گزارشات مردمی برای رفع گلوگاههای فساد است.
وی با تاکید بر ایجاد فضای بازدارندگی و ارتقای سلامت اداری خواستار حراست و حفاظت از هویت گزارشگر شد و خاطر نشان کرد : این اقدام رویداد بسیار خوبی برای اعتماد سازی مردم و مسئولان است و مزایای زیادی برای سیستم های اداری دارد .
ما باید برای بهبود و ارتقای کیفیت خدمات این سامانه ، مواردی از جمله اجباری نبودن ثبت مستندات ، ایجاد ارتباط دو سویه با مردم ، رعایت پروتکل های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات ، محرمانه بودن و عدم افشای هویت افشا کننده ، کنترل سطوح دسترسی به اطلاعات ، ایجاد کلید واژه ها برای گزارش گیری و طبقه بندی اطلاعات ، پیگیری و رسیدگی تا حصول نتیجه ، خنثی کردن اقدمات افراد متخلف ، فتنه گر و مخرب در سوء استفاده از این سامانه را موردتوجه قرار دهیم و با مدیریت و مراقبت هایی که بعد از افشای اطلاعات انجام می دهیم به موضوع مشوق ها برای ایجاد تحرک لازم و رعایت آیین نامه های ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز توجه لازم و کافی داشته باشیم .
گفتنی است در ابتدای این مراسم علی دوستدار مدیر کل حسابرسی و بازرسی گزارش کاملی از مراحل ثبت ، پیگیری و گزارش گیری این سامانه ارائه نمود.
https://rooydadejadid.ir/?p=77827