×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی ایرانسل، چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه، در بیست و بیست‌و‌یکمین دوره مراسم اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به شرکت‌های برتر که با حضور  دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، حسین زاده‌قشمی مدیرکل روابط‌عمومی و تشکل‌های سازمان حمایت مصرف‌کنندگان، دکتر اکبر تقوی شوازی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و محمدرضا زین‌الدینی نماینده وزیر و رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، «بیستمین گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به شرکت‌های برتر» توسط «سازمان ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، به اهمیت رضایت و حمایت از مشتری برای ادامه حیات کسب و کار اشاره کرد و گفت: این جایزه، بهترین جایزه حوزه صمت است، زیرا از جانب مصرف‌کنندگان است.

فرهیدزاده ضمن تبریک به شرکت‌های برگزیده در این مراسم، افزود: شرکت‌های برگزیده برای انتقال تجربه و دانش به دیگر شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، اقدام کنند و تجربیات‌شان در حوزه خدمات مشتری، فروش، نظام‌های مدیریتی و … را در اختیار دیگر شرکت‌ها قرار دهند.

این مراسم توسط سازمان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در راستای برنامه ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتری‌مداری که در حوزه رضایتمندی مشتری و حمایت از حقوق مصرف‌کننده گامی مؤثر برداشته‌اند، برگزار شد.

از جمله اهداف برگزاری این مراسم، می‌توان به بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، تقویت استراتژی سازمان‌ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، نقش مشتری‌مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی‌های سازمان‌ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنل‌های آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان اشاره کرد.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و حمایت از مصرف‌کنندگان، پیش از این و در هفت سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده بود.

-----
----------------