به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ ایشان در ابتدای بازدید خود از غرفه بیمه دی با علی اکبر گلشنی مدیر تحول دیجیتال گفتگو کردمدیر تحول دیجیتال بیمه دی در خصوص اقدامات این شرکت در حوزه تحول دیجیتال و همچنین معرفی وب اپلیکیشن دیدار و خدمات متنوع آن از جمله صدور آنلاین انواع رشتههای بیمهای و اعلام آنلاین خسارت خودرو و درمان پرداخت. در ادامهی این گفتگو گلشنی اظهار کرد بیمه دی در تلاش است تا پیشگامی خود در عرصه تحول آفرینی دیجیتال را حفظ و در راستای ارائه خدمات متنوع جهت رضایتمندی مشتریان گام بردارد.
https://rooydadejadid.ir/?p=82073