صمد عزیزنژاد در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که بانک ملی ایران با حضور در این نمایشگاه به تقویت پیوند نشر، کتاب و کتاب خوانی با حمایت های گسترده و همه جانبه کمک خواهد کرد، افزود: بانک ملی ایران با احساس مسئولیت در این نمایشگاه حضور یافت تا با به روزترین زیر ساخت های فناوری مالی بهترین خدمات بانکی را در ایام برگزاری این نمایشگاه به اهالی فرهنگ و کتاب ارائه دهد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این مطلب که بانک ملی ایران خدمات خود را در سال های آینده با نیازهای نمایشگاه کتاب منطبق خواهد کرد، گفت: بانک در تلاش است در عمل به مسئولیت های اجتماعی خدمات خود را بی وقفه و مستمر در این نمایشگاه ارائه دهد.
عزیزنژاد یادآور شد: بانک ملی ایران در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت حضوری و غیر حضوری با افتتاح حساب، صدور کارت های نقدی و هدیه، ثبت نام در سامانه بام، خدمات بانکداری الکترونیکی، توزیع دستگاه های کارتخوان، نصب و ارائه خدمات دستگاه های خود پرداز، کش لس، خود دریافت و استقرار باجه های سیار نیز به صورت تمام وقت به اهالی فرهنگ و کتاب خدمات رسانی خواهد کرد.
وی گفت: بانک ملی ایران با صرف هزینه و اختصاص اعتبار در حوزه های تامین کاغذ، ایجاد غرفه، توزیع بن کارت، ایجاد تبلیغات محیطی و … به برپایی نمایشگاه کمک کرده است.
عزیزنژاد در ادامه ضمن حضور در غرفه بانک ملی ایران، از باجه های بانکداری الکترونیک و بخش های مختلف غرفه در راستای خدمت رسانی شایسته به اهالی فرهنگ و کتاب بازدید کرد.
در این بازدید، وی با قدردانی از اقدامات و فعالیت های شبانه روزی کارکنان در راستای برپایی این غرفه ، بر ضرورت خدمات رسانی گسترده و تامین نیازهای بانکی بازدیدکنندگان تاکید کرد.
گفتنی است، بانک ملی ایران با تمرکز بر خدمات رسانی شایسته به موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین به فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی تا ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ عصر در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران، سالن شبستان پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.
https://rooydadejadid.ir/?p=71428