به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات پیشین پروژهها، بر لزوم برگزاری جلسات تخصصی برای پروژههای مهم و حساس تاکید کرد.
در ادامه این جلسه علیرضا ماهیار ضمن اعلام آمادگی واحدهای فناوری اطلاعات برای همکاری در پروژههای مطروحه، راهکارهایی را در خصوص تسریع روند پیاده سازی سامانه مرکز تماس یکپارچه و خدمات رسانی به شرکت های دانشبنیان ارائه کرد.
در طول این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی و سرمایهگذاری، بانکداری خرد، سازمان و روشها، روابط عمومی، شبکه و زیرساخت و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژهها به ارائه وضعیت پیشبرد راهکارها و تشریح چالشهای اجرایی آنها پرداختند.
در پایان این جلسه مدیران پروژههای مرکز تماس یکپارچه، ملی پیک، سنجش سودآوری مشتریان، نیازسنجی از گروههای هدف شرکتی و تجاری، اوراق حق تقدم مسکن (تملی) به ارائه گزارشی از روند پیشبرد پروژه های مذکور پرداختند و دستاوردهای نهایی پروژههای بهبود خدمات کارگشایی و بخش بندی کلان مشتریان مطرح و خاتمه آن به تصویب رسید.
https://rooydadejadid.ir/?p=72585