به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در نشست با اعضای کارگروه بازاریابی و جذب منابع با اشاره به پایبندی تمامی ارکان بانک به برنامه تحول و اهداف تعیین شده برای بهبود شاخصهای عملیاتی گفت: بانک دی در شاخص هایی چون وصول مطالبات غیرجاری، کاهش NPL، فروش اموال و املاک مازاد، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری و ازدواج و جذب منابع، عملکرد مناسبی در نظام بانکی داشته است.
.وی افزود: اقدامات گسترده ای به منظور کاهش زیان انباشته و کاهش اضافه برداشت از بانک مرکزی نیز در جریان است که نتایج خود را در میان مدت تاثیرات خود را بر شاخصهای عملیاتی بانک نشان خواهد داد.
سرپرست بانک دی به لزوم توجه بیش از پیش کارکنان و روسای شعب به جذب منابع از طریق پرستاری از مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید تاکید و خاطرنشان کرد: روسای شعب باید علاوه بر دریافت آموزش در زمینه روش های نوین مذاکره و جذب مشتری، همه توان خود را در شناسایی مشتریان جدید و بازارهای هدف صرف کنند.
قیطاسی رقابت اصلی در نظام بانکی را رقابت در حوزه کیفیت خدمات و تنوع محصولات دانست و گفت: خوشبختانه بانک دی با ارائه طرح هایی چون تلاش و همت،اقدامات مطلوبی در حوزه جذب منابع داشته است که باید این مسیر تداوم یابد
در ادامه این نشست، دبیران کارگروه های بازاریابی و جذب منابع گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند.
https://rooydadejadid.ir/?p=88535