به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و ارزیابی نحوه عملکرد بخش های مختلف بانک در ارائه خدمات به مشتریان، امروز ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۰.۳۰ صبح در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور می یابد و با مشتریان بانک ملی ایران از سراسر کشور به صورت تلفنی گفت و گو خواهد کرد.
علاقمندان می توانند با شماره گیری تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ کلید ۳ با مدیرعامل بانک بی واسطه گفت و گو کنند.
https://rooydadejadid.ir/?p=90919