به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، مدیرعامل، در جلسهای با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک، با اشاره به بازتاب گسترده اقدام حرفهای و دلسوزانه همکار شعبه ستارخان در تکریم یکی از مشتریان جانباز این شعبه که تحسین معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را در پی داشت، گفت: انجام چنین کاری نه تنها یک وظیفه سازمانی و حرفهای، بلکه یک عمل ارزشمند دینی و ملی بود.
مدیرعامل بانک دی با بیان این که تکریم مشتریان، فرهنگ سازمانی کارکنان این بانک است، گفت: اعضای خانواده معظم شهدا و ایثارگران که مشتریان ویژه هستند باید مورد توجه ویژه کارکنان شعب باشند.
وی افزود: فلسفه وجودی بانک دی، خدمترسانی هر چه بیشتر به جامعه ایثارگری و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.
گفتنی است در این جلسه که با حضور جمعی از اعضای هیأت عامل بانک برگزار شد، از «فرناز فریدمهر» همکار شعبه ستارخان و «مینا مسرور طاهری» همکار شعبه ونک که عملکرد قابل تقدیری در تکریم جامعه هدف بنیادشهید و امور ایثارگران و همراهی با مشتریان داشتهاند، قدردانی شد.
https://rooydadejadid.ir/?p=74358