به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه ایران در این مراسم، خدامی با اظهار سپاس از زحمات روسای سابق شعب مطهری و ۱۵ آبان، اشاره داشت: نگاه کسب و کاری و بنگاه داری و پرهیز از رویکرد صرفا اداری شرط موفقیت کارکنان شرکت است و با توجه به ظرفیتهای که در شعب مطهری و ۱۵آبان وجود دارد مدیریت میان تضاد های مختلف نیاز به درک حساسیت ذی نفعان مانند کارمند و نماینده دارد.
در ادامه جمالی نژاد نیز با تاکید بر لزوم هم افزایی مدیران و کارکنان شعب جهت دستیابی به اهداف شرکت، افزایش جذب پرتفوی با در نظرگرفتن اصول صحیح مدیریت ریسک، رضایتمندی ذینفعان و رصد و پایش مستمر مبالغ بدهکاران حق بیمه را از الویت ها و وظایف مدیران جدید برشمرد.
گفتنی است علی نظر ملکی و احمد فرامرزی به عنوان مدیران جدید شعب مطهری و ۱۵ آبان معرفی شدند.
https://rooydadejadid.ir/?p=79935