×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
​آغاز عرضه ارز اربعین در شعب منتخب و دو سامانه در بانک صادرات ایران

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، عرضه ارز اربعین با ارز دینار عراق در سال گذشته بازخورد مثبتی داشته و امسال نیز با برنامه‌ریزی صحیح بانک مرکزی، دینار عراق برای سفر بزرگ و عظیم اربعین حسینی (ع) از ٧ مردادماه توسط این بانک در اختیار زائران قرار خواهد گرفت. بر اساس تصمیم بانک مرکزی زائران بالای ۵ سال می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه سماح تا ٢٠٠ هزار دینار عراق از شعب ارزی منتخب بانک صادرات ایران به نرخ مرکز مبادله ارز و طلای ایران ارز دریافت کنند.
با اعلام امکان ثبت درخواست و دریافت ارز زیارتی اربعین به صورت غیر حضوری، از طریق اپلیکیشن «سپینو» (https://sepino.bsi.ir) و سامانه پیشخوان شمس (https://shams.bsi.ir)، زائران اربعین حسینی (ع) می‌توانند به منظور رفاه حال خود و جلوگیری از ازدحام در شعب بانک، با نصب اپلیکیشن «سپینو» از ٧ مردادماه یا مراجعه به سامانه شمس، نسبت به ثبت درخواست خود و افراد تحت تکفل اقدام و تنها برای دریافت ارز به شعبه انتخاب‌شده مراجعه کنند.
بدیهی است امکان فروش حضوری ارز اربعین نیز همانند سنوات گذشته در شعب منتخب بانک فراهم شده و زائران می‌توانند با همراه داشتن اصل کارت ملی و گذرنامه یا برگه تردد اربعین معتبر و ثبت‌نام در سامانه سماح به شعب منتخب بانک مراجعه کنند. سرپرستان خانوار نیز می‌توانند برای خرید ارز اربعین اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان)، مدارک هویتی خود و اعضای خانواده را به شعب ارائه دهند.
برای دریافت فهرست شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران اینجا را کلیک کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


-----
----------------