×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۴ اسفند , ۱۴۰۳
افزایش سرعت در جذب منابع ارزان قیمت ، اولویت اصلی بازاریابی شعب

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی با اشاره به کاهش محسوس اضافه برداشت بانک دی از بانک مرکزی و رشد قابل توجه منابع ارزان قیمت این بانک در ماه گذشته، تأکید کرد: “برای استمرار این روند مثبت و افزایش سهم بازار، باید رویکرد شعب به طور اساسی تغییر کند. شعب باید توانایی شناسایی دقیق نیازهای مشتریان و رقبا را داشته باشند تا بتوانند به بهترین شکل به این نیازها پاسخ دهند.”

وی افزود: “همکاران در شعب می بایست بدون وقفه و به صورت روزانه برای افزایش درآمد های کارمزدی ، جذب منابع ارزان قیمت و مشتریان جدید برنامه‌ریزی کنند. این اقدام نه تنها به کاهش ریسک‌های موجود کمک خواهد کرد، بلکه موجب حذف کامل اضافه برداشت از بانک مرکزی خواهد شد.”

دکتر کریمی همچنین بر لزوم بازاریابی هوشمندانه و متناسب با نیازهای واقعی مشتریان تأکید کرد و گفت: “نگهداشت مشتریان نباید با روش‌های غیرقانونی و ارائه نرخ‌های غیرمجاز صورت گیرد و کلیه فعالیت های بانک می بایست در چهارچوب قانون صورت پذیرد. ما باید با شناخت دقیق نیازهای مشتری و ارائه خدمات با کیفیت و متناسب، ارتباطی پایدار و ارزشمند با آنها برقرار کنیم.”

مدیرعامل بانک دی در پایان، با تاکید بر جذب منابع ارزان قیمت به جذب مشتریان خرد و کلان به ویژه شرکت های بزرگ نفتی، پتروشیمی و داروسازی و … اشاره کرد و افزود: “ارائه خدمات ارزی به این شرکت‌ها در راستای تقویت اقتصاد کشور و افزایش منابع بانک باید با حجم گسترده صورت پذیرد و بانک دی می بایست در این زمینه نقش محوری ایفا کند”

-----
----------------