×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳
اولویت فعالیت بانکداری در بانک ایران زمین، ارائه خدمات با کیفیت است

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ رسول اسدی مدیر استان ضمن تقسیم بندی مشتریان بالقوه در سه گروه خرد، متوسط و کلان، بر بازاریابی شعب تاکید کرد و گفت: تشکیل گروه بازاریابی شعبه در اولویت برنامه های روسای شعب قرار گیرد و با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود، اقدام لازم در این خصوص صورت پذیرد.

اسدی ارائه خدمات با کیفیت، جذب مشتریان جدید و افتتاح حساب را لازمه فعالیت بانکداری بیان کرد و افزود: در این زمینه تمامی همکاران شعب با تلاش مضاعف، خوش رویی، برقراری ارتباط مناسب با مشتریان، محصولات بانک را معرفی کنند.

مدیر استان از همکاران خواست تا صورتجلسات، نامه ها و دستورالعمل هایی که به شعب ارسال می شود، مطالعه و مطابق با آنها اقدام شود.

در این جلسه رضا شهام فر معاون استان انجام به موقع امور مشتریان حقوقی بالفعل را از الزامات فعالیت شعب بیان کرد و گفت: همکاران با استفاده از لیست ارسالی توسط مدیریت امور شعب و همچنین شناسایی شرکت های منطقه، جهت افتتاح حساب اقدام و گزارش تفصیلی را به مدیریت منطقه ارسال کنند.

در ادامه فرشاد جعفرنژاد معاون مالی و اداری منطقه ضمن تشکر از تلاش های شعب بر تلاش مضاعف در خصوص ارائه خدمات بانکداری مدرن تاکید کرد و گفت: طبق زیرساخت های ایجاد شده در حوزه ارائه سرویس های بانکداری دیجیتال، همکاران با معرفی محصولات این حوزه در جهت افزایش رضایت مشتریان اقدام کنند.


-----
----------------