×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳
اولین دوره آموزشی هوش مصنوعی برای فرزندان کارکنان بانک مسکن

به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ این دوره آموزشی با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های فرزندان کارکنان بانک مسکن در زمینه هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین برگزار می‌شود.شرکت ناواکو با بهره‌گیری از استادان مجرب و متخصص در حوزه هوش مصنوعی، تلاش دارد تا نوجوانان را با مفاهیم پایه و کاربردهای عملی هوش مصنوعی آشنا کند.

به گفته مدیر عامل بانک مسکن، آموزش و پرورش نسل جدید در زمینه فناوری‌های پیشرفته، از اولویت‌های بانک و این دوره آموزشی، فرصتی استثنایی برای فرزندان کارکنان بانک مسکن است تا با دنیای هوش مصنوعی و فرصت‌های بی‌پایان آن آشنا شوند و بتوانند در آینده از این دانش بهره‌برداری کنند.

این دوره شامل مجموعه‌ای از کارگاه‌ها و فعالیت‌های عملی خواهد بود که به نوجوانان امکان می‌دهد تا مفاهیم پیچیده هوش مصنوعی را به شکلی ساده و کاربردی فرا گیرند. همچنین، فرصتی برای برقراری ارتباط با همسالان و تبادل تجربیات فراهم خواهد کرد.

ثبت‌نام در این دوره آموزشی از طریق پورتال داخلی بانک مسکن انجام شده و جزئیات بیشتر و برنامه ریزی برای آموزش فرزندان کارکنان در استان‌ها نیز بصورت برخط در آتی به اطلاع کارکنان محترم خواهد رسید.


-----
----------------