×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۸ مرداد , ۱۴۰۳
اکتشاف؛ محور توسعه معدن و صنایع معدنی + ویدیو

امیدرضا محبعلی درخصوص شکل‌گیری شرکت مدیریت اکتشاف منابع معدنی پایا و اهداف این مجموعه بیان کرد: شرکت پایا در سال ۱۳۹۸ ثبت و با حمایت وزارت صمت و محوریت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ۱۳ پهنه اکتشافی به این شرکت واگذار گردید.

وی ادامه داد: این شرکت متشکل از ۱۲ سهامدار از شرکت‌های بزرگ و مطرح فولادی و صنایع معدنی کشور است که شامل زیرمجموعه‌هایی از سه وزارتخانه صمت، رفاه، دفاع و همچنین دو بانک می‌باشد. این مجموعه اکتشافی با سهامداری شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری صدرتامین، توسعه فراگیر فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل‌گهر، معدنی و صنعتی گهرزمین، توسعه معدنی و صنعتی صبانور، توسعه صنایع و معادن غدیر، گسترش صنایع و معادن ماهان و شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه(میدکو) به منظور تامین مواد معدنی مورد نیاز سهامداران تشکیل گردیده است .

وی افزود: بر اساس اهداف استراتژیک شرکت پایا از اواخر سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی لازم جهت اجرای عملیات اکتشافی در مقیاس عمومی و تفصیلی از جمله تکمیل اطلاعات و انجام عملیات پی جویی در مقیاس ۱/۲۵۰۰۰ و انجام عملیات اکتشافی در مقیاس ۱/۵۰۰۰ شامل تهیه نقشه‌های زمین شناسی و مطالعات ژئوشیمی ، عملیات مطالعات ژئوفیزیک(IP/RS و مغناطیس سنجی) نمونه برداری و …. صورت گرفته که بر اساس WBC عملیات اجرایی شرکت بیش از ۹۰ درصد عملیات اکتشافی برنامه‌ریزی شده در سال ۱۴۰۲ محقق شده است.

گفتگوی ویدئویی کوتاه با مدیرعامل این شرکت را در ویدیوی زیر مشاهده کنید: (مدت ۳ دقیقه)

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


-----
----------------