×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳
بازدید مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید از شعب صندوق در استان آذربایجان غربی

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، هادی آقابابایی و هیئت همراه طی دو روز سفر به استان آذربایجان غربی از شعب صندوق شهرستان های سلماس، خوی، اشنویه، پیرانشهر، نقده، میاندوآب، بوکان و مهاباد بازدید کرد.

آقابابایی در این سفر با بیان اینکه برای تحقق اهداف صندوق به جذب منابع و بازاریابی توسط همه همکاران صندوق نیاز است افزود: با جذب منابع مردمی می توان توان رقابتی خود را در بین سایر بانک ها را افزایش داد.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید، تبلیغ چهره به چهره و استفاده از شبکه های مجازی را بهترین روش ها برای تبلیغ خدمات صندوق و جذب منابع دانست و تاکید کرد: جذب منابع و ماندگاری آن در صندوق با کاهش هزینه مصرف با بازاریابی خوب، صندوق را در بین سایر موسسات در رده های بالا نگه خواهد داشت.

او افزود: از ظرفیت مناطق مختلف کشور استفاده خواهد شد و به استانها تفیض اختیار می شود بر اساس جغرافیای محلی و رسم و رسوم منطقه نسبت به معرفی طرح های استانی خود اقدام نمایند.

آقابابایی با تاکید بر اینکه اپلیکیشن خاص ارتقاء یافته و بزودی رونمایی خواهد شد گفت: صندوق در آینده نزدیک، کارت های اعتباری به مشتریان ارائه خواهد که مشترین بتوانند از طریق این کارت ها خرید اعتباری انجام دهند.

در این سفر منصور شیخ الاسلامی مدیر حوزه و روابط عمومی و میثم نژاد رمضانی مشاور مدیر عامل نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------