جباری با اشاره به هدف اصلی خود از بازگشت به بیمه ایران گفت: فارغ از هر شعاری اما دلیل اصلی حضور مجدد من در میان همکاران بیمه ایران فقط خدمت به مردم است. وی با اشاره به تلاش مدیر و همکاران شعبه آزادی در تحقق بودجه تصریح کرد: با بیمه گزاران بزرگ دیدار داشته باشید و نشست ماهانه با نمایندگان را در دستور کار داشته باشید برای اینکه نمایندگان در کف بازار رقابت هستند و می توانند بهترین بازخورد را به مدیران منتقل کنند.اتاق مدیران باید برای همکاران گشوده باشد.
رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به سخنان خود در آیین سالروز تاسیس بیمه ایران گفت:کاشت بذر امید در میان همکاران برای من اهمیت دارد.و حضور در شعب نیز با همین رویکرد انجام میشود . این انگیزه باید به همکار و نماینده برگردد. مدیران باید برای منابع انسانی وقت بگذارند و فضای رشد را برای همکاران شایسته و با خلاقیت فراهم نمایند چون این همکاران هستند که شرکت راحفظ میکنند.
در این دیدار که با بررسی آمار و عملکرد شعبه همراه بود مدیرعامل با اشاره به اهمیت شعبه آزادی که از شعب اصلی بیمه ایران است، بر لزوم بازدیدهای دوره ای و مدیریت ریسک حرفه ای با رویکرد جذب پرتفوی مناسب و مشاوره به بیمه گزاران در واحدهای اجرایی و نیز پیگیری وصول مطالبات تاکید نمود.
شایان ذکر است در این بازدید جمشیدی رییس شعبه آزادی ضمن تبریک سالروز تاسیس بیمه ایران، با ارائه آمار و عملکرد از تلاش همه همکاران شعبه برای همراهی با مدیرعامل و تحقق بودجه طلایی خبر داد.
https://rooydadejadid.ir/?p=104403