×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید، حسین ریوندی، مسئول برگزاری ایستگاه کار المپیک فناوری با اشاره به اینکه هم‌زمان با برگزاری المپیک فناوری ۱۴۰۳ در منطقه بین‌المللی نوآوری ایران با هدف ارائه نیازهای شغلی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، هم‌رسانی کارجویان و کارفرمایان در ایستگاه کار برگزار شد، گفت: برگزاری تلنت استیج، دوئل ۳۰ در ۳۰ و مصاحبه‌های شغلی از برنامه‌های این رویداد بود.
وی ادامه داد: در تلنت استیج ایستگاه کار، کارجویان به مدت ۵ دقیقه به ارائه سوابق و توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف فناوری می‌پرداختند و کارفرمایان حاضر در این بخش می‌توانستند نیاز سرمایه انسانی خود را از این طریق تأمین کند. در بخش دوئل ۳۰ در ۳۰ نیز هر کدام از کارفرمایان و کارجویان به مدت ۳۰ ثانیه در خصوص جذب هر کارجو به صحبت می‌پرداختند.
مسئول برگزاری ایستگاه کار المپیک فناوری در مورد جزئیات انتخاب کارجویان گفت: در این دوره از المپیک فناوری بیش از هزار نفر از شرکت‌کنندگان، منتخبِ بخش اولیه رقابت شدند. از یک ماه پیش که این منتخبین مشخص شدند، با این افراد تماس گرفتیم و از بین آنها حدود ۳۸۰ نفر اعلام آمادگی برای همکاری با زیست‌بوم فناوری و نوآوری و شرکت‌های عضو منطقه بین المللی نوآوری ایران را کردند.
به گفته ریوندی، از این افراد یک پروفایل تهیه و در کتابچه‌ای تجمیع شد و در اختیار شرکت‌های عضو پارک قرار گرفت تا بتوانند برای جذب نیروی موردنیازشان برنامه‌ریزی کنند.
وی در مورد جزئیات برگزاری تلنت‌استیج در المپیک فناوری گفت: طی ۷ روز برگزاری المپیک فناوری، استیج‌های تخصصی در حوزه‌های برنامه‌نویسی، روباتیک، مکانیک و الکترونیک برگزار شد و کارجویانی که ارائه‌های مناسبی داشتند، دعوت به مصاحبه شغلی شدند. همچنین در بخش دوئل، بیش از ۲۰ رویداد در این حوزه برگزار شد و در فرصت ۳۰ ثانیه، کارجویان و کارفرمایان خود را به هم معرفی کرده و در صورت تناسب شغلی به مصاحبه شغلی دعوت شدند.
مسئول برگزاری ایستگاه کار المپیک فناوری در مورد شیوه‌های جذب کارجویان در شرکت‌های فناوری گفت: بحث تعریف همکاری بین کارجویان و شرکت‌ها در قالب همکاری تمام‌وقت، پروژه‌ای ، امریه و … است. هرچند فرایند جذب استخدام زمان‌بر است ولی طی چند روز اخیر ۶ شرکت اعلام کردند که نیروهای مورد نیازشان را جذب کردند و شرکت‌های دیگر در حال بررسی هستند.
ریوندی خاطرنشان کرد: ۴۵ شرکت در برنامه‌ها حضور پیدا کرده و ۱۳۵ فرصت شغلی تعریف کردند و امیدواریم در هفته‌های آینده تعداد زیادی از نیروهای مورد نیاز جذب شرکت‌ها شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------