×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۹ مرداد , ۱۴۰۳
برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در مهرماه / معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌پذیری کشور در نمایشگاه بین‌المللی

به گزارش رویداد جدید ، در اولین نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران، مهندس بازاری، مدیرکل دفتر ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران، اعلام کرد که این نمایشگاه از پنجم تا هفتم مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
اهداف این نمایشگاه شامل معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌پذیری کشور، طرح‌ها و پروژه‌های آماده سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی، و ایجاد محیط مذاکره دوجانبه و چندجانبه بین فعالین حوزه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است.
بازاری تأکید کرد که تأمین مالی و جذب سرمایه خارجی یکی از اولویت‌های کشور است و این نمایشگاه فرصتی برای تقویت زیرساخت‌های تولید صادراتی و تعاملات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه و منطقه خواهد بود.
وی همچنین افزود که برگزاری برنامه‌های محتوایی و نشست‌های تخصصی دوجانبه و چندجانبه بین فعالین اقتصادی ایران و مهمانان خارجی از کشورهای مختلف از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
در پایان، بازاری ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه دستاوردهای مثبت و خوبی برای اولین دوره خود به همراه داشته باشد و فعالین مختلف حوزه‌های اقتصادی بتوانند به نتایج خوبی دست یابند.


-----
----------------