×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳
بزرگ‌ترین شرکت قطعه‌سازی خودرو مشتری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، تفاهم‌نامه «اعتبار در حساب جاری» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت صنایع تولیدی کروز به امضا رسید. این مراسم با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «نادر عبدالحسینی ‌سخا» مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز، «روح‌اله منصوری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز و جمعی از مسئولان بانک و این شرکت صورت گرفت.

«شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مأموریت اصلی بانک را پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیروهای خدوم کشور دانست و گفت: در دو سال گذشته بیش از ۶.۵ میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مشتریان این بانک پرداخت شده است.

وی افزود: امیدواریم با شروع این همکاری، شعار «کارت مهر، کارت زندگی» محقق شود؛ به نحوی که علاوه بر دریافت همه خدمات بانکی و دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت، افزایش انگیزه پرسنل و بهره‌وری آن‌ها را در پی داشته باشد.

در ادامه، «عبدالحسینی سخا» مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه، اذعان داشت: با توجه به اهمیت نقش رفاه در حوزه منابع انسانی و همچنین ایجاد انگیزه در پرسنل، امضای این تفاهم‌نامه به حل مشکلات این حوزه کمک شایان توجهی خواهد کرد.

در پایان، «منصوری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز با معرفی طرح‌های متنوع بانک ابراز امیدواری کرد و گفت: با گسترش تعاملات در آینده، کارکنان این شرکت علاوه بر بهره‌مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه، می‌توانند از امتیازات حساب خود با توجه به طرح‌های دیگر بانک نیز برخوردار شوند.

شرکت کروز با بیش از ۴۳ سال سابقه فعالیت تولیدی در زمینه قطعات خودرو، بالغ بر ۱۴هزار و ۶۱۴ نفر نیروی شاغل دارد که حدود ۷۰ درصد شاغلان این سازمان را زنان تشکیل می‌دهند و ۳۰۰۰ نفر از آن‌ها سرپرست خانوارند.

-----
----------------